12/29/2013

Święta, święta i po świętach

Hejka!
Jak po świętach ? Brzuszki pełne ? U mnie jak najbardziej tak, teraz tylko czekać do sylwestra który myślę będzie mega udany :)
Nie miałam was okazji przeprosić za moje tak długie nieobecności, chociaż jestem na komputerze cały czas i mam czas na pisanie postów to niestety nie mam weny a dlaczego już wam mówię, jak bym miała rozplanowane kiedy jaki post mam z robić w jakich odstępach czasowych i przede wszystkim miała pomysły na te posty to oczywiście pojawiały by się regularnie co 2/3 dni ale kiedy nie mam tych pomysłów nie mam co pisać i mam na sumieniu to że nic nie napisałam i zaniedbuję bloga. Więc chciała bym was prosić każdą osobę która to przeczyta niech napisze jakie posty by chciała widzieć na moim blogu, możecie też zadawać mi pytania które potem zbiorę i zrobię post :)

- - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Jeden dzień przed wigilią przyszła mi koszula z sheinside, już się nie mogłam doczekać kiedy przyjdzie a tu taka niespodzianka <3

Koszula - klik

Jeśli możesz kliknij w baner sheinside :*