1/01/2014

2014

Hejka!
Mamy już nowy rok 2014, przed chwilą przeglądając moje posty jeszcze z przed wakacji uświadomiłam sobie ile tak naprawdę jesteście dla mnie warci i ile blog wprowadził do mojego życia, oczywiście mowa tu o tych dobrych rzeczach bo gorsze też były.
Nawet nie miałam czasu złożyć wam życzeń noworocznych :(
W sobotę wieczorem dowiedziałam się że osoba z mojej rodziny odeszła, była to dość bliska mi rodzina, teraz mam do siebie żal ponieważ mam żałobę a wczoraj świętowałam i wraz z Natalią rozmawiałyśmy o śmierci i dlaczego ludzie muszą umierać :(
Myślę że ten rok, rok 2014 będzie przynajmniej troszeczkę lepszy bo 2013 nie należał do najlepszych, nie było nawet czasu nacieszyć się niektórymi sytuacjami.
Chciałam wam podziękować że jesteście ze mną i jest was już ponad 440 nigdy nie pomyślałabym że uda mi się osiągnąć taką liczbę obserwatorów :*
A wy jak spędziliście sylwestra?

-      -       -      -      -      -      -      -      -      -    -       -      -     -      -     -     -
 Firma Sheinside poprosiła mnie abym robiła co jakiś czas przegląd ich produktów postanowiłam coś takiego zrobić bo czemu nie :D
1 - klik  2 - klik 3 - klik


1 - klik 2 - klik 3 - klik


Zapraszam na bloga AgatyKLIK