6/25/2013

Bezsenna noc ...

Hejj!

Mamy godzinę 7:10 rano a ja nie śpię .
Nie mogłam zasnąć, kręciłam się z boku na bok poszłam w nogi położyłam się na plecach potem na brzuchu i próbuję zasnąć a tu NIC !!

Pierwszy raz mi się zdarzyło że nie mogę zasnąć i nie wiem wcale dla czego .
Zawsze jak usypiam muszę mieć łóżko idealnie pościelone na stoliku nie może być nic oprócz mojego telefonu, komputera i picia bo inaczej nie usnę, przed snem jestem tak zwaną pedantką ...

Czasem mam tak że źle położę sobie jaśka na tak zwaną ''lewą stronę'' i wtedy nie mogę zasnąć więc go odwracam i jest wszystko w jak najlepszym porządku a dziś nic ! 

Zawsze też robiłam tak gdy nie mogłam zasnąć to grałam w coś na telefonie albo włączałam na chwilę telewizor tylko po to żeby oczy mi się zmęczyły i żebym usnęła .

Ale tej nocy mi nic nie pomagało :(

Teraz sobie przypomniałam że wieczorem około 22:00 wzięłam sobie tabletkę na ból głowy i może to że nie mogłam usnąć jest spowodowane właśnie przez tą tabletkę .

Czuję się senna ale nie zasnę już :(

Moja siostra sobie smacznie śpi w drugim pokoju a ja jak jakaś obłąkana łaziłam po domu z kuchni do pokoju, z pokoju do łazienki, z łazienki na korytarz i tak w kółko i w kółko .

Nie obchodzi mnie jak będę wyglądała w południe ale muszę iść do biblioteki po ''GONE'' i do szkoły odebrać legitymację ... Nie wiem jak ja to zrobię ( Boże pomóż) !

Zjadłam sobie śniadanie zaraz posprzątam, umyję głowę, wykąpie się i jakoś mi do 12:00 zleci :)

A tak w ogóle to jest już godzina 07:43 pierwszy raz tak długo piszę post :D


Wy też miewacie czasem takie bezsenne noce ? 
------------------------------------------------------------------------------------





Zapraszam do Komentowania oraz Obserwowania :)

Klaudia :***