6/27/2013

Książki !

Heeej !!


Jakiś czas temu no nie dawno bo ok tygodnia temu napadło mnie na czytanie książek .
Ja wielką miłośniczką książek czytania nigdy nie byłam, lubiłam czytać ale tylko magazyny coś co mnie interesuje a nie lektury .

Już parę dni temu miałam się wybrać do biblioteki coś wypożyczyć ale nie byłam pewna co chcę .
Padło na książki ''GONE'' których nasza biblioteka nie posiada ale gdy dziś rozmawiałam z panią powiedziała że mają kupować książki i być może zakupią też te :)
Wczoraj będąc w bibliotece z siostrą wypożyczyłam 3 książki każdą w ciemno nie wiedziałam o czym tak na prawdę są .

Były to książki jedna fantazy druga o miłości a trzecia sama nie wiem o czym ...
Ja osobiście nie cierpię książek o miłości nw czemu po prostu nie lubię ''babskich romansideł'' :D
Lubię książki przygodowe,fantazy czy biografie a nawet thrillery i akcji tylko żeby były ciekawe i wciągające :)

Jedną z tych trzech książek co wypożyczyłam zostawiłam sobie do przeczytania nazywa się ona ''Gra o Ferrin'' przeczytałam jej ok 25 stron i nie wiem co myśleć z jednej strony fajna wciągająca a z drugiej strony trudno z niej coś wyciągnąć, ale przeczytam jeszcze i zobaczymy może mi się spodoba :)

Dziś byłam z Olą oddać te dwie książki i wypożyczyć inną, miałam już karteczkę z danymi książkami ale pierwszą którą wyczytałam pani była ''Osobliwy dom Pni Peregrine'' poczytałam o niej troszkę i z nią zostałam :)
Postanowiłam nic więcej nie wypożyczać jak na razie :)
Wczoraj pisząc z dziewczynami zaraziłam je książkami i poszłyśmy do biblioteki ale była zamknięta :D

Dziś jednak poszłyśmy, to znaczy ja poszłam z Olą bo Natalka poszła wcześniej i sama .
Wypożyczyły sobie po dwie książki oczywiście o MIŁOŚCI ... 

Kiedy przeczytam te książki na pewno zrobię o tym post :)

Moim zdaniem bardziej się opłaca wypożyczać książki przynajmniej oszczędzamy pieniądze .
Tak wiem nie każda biblioteka jest szeroko zaopatrzona a najmniej zaopatrzone są biblioteki szkolne więc lepiej sobie iść do jakiejś innej :)

Sama pani pracująca w bibliotece powiedziała żebym się wstrzymała z kupnem ''GONE'' bo ona przeczyta recenzje i może je zakupią  :)

Strasznie się ucieszyłam może już w sierpniu będą <3





A wy jakie książki lubicie czytać ?


Zapraszam do komentowania oraz obserwowania :)
Na pewno się odwdzięczę :)

Klaudia :***