6/29/2013

Wakacje

Heeeeei !

Wczoraj jak chyba każdy wie zaczęliśmy wakacje !!
My uczniowie tak długo na to czekaliśmy i należą się nam one :D


Dziś post nie jest tematyczny przepraszam :'(
Przepraszam też za to że wczoraj nie było posta ale zrobiłam sobie jedno dniową przerwę bo przez cały czas robiłam posty tematyczne żeby było ciekawiej :D


Wczoraj była okropna pogoda ale za to wspaniały dzień <3
Że tak powiem świętowałyśmy z dziewczynami koniec roku :)
Z dziewczynami czyli Olą, Natalką i Łucją :)


W porównaniu do dzisiaj wczoraj był wspaniały dnień bo dziś jak na nieszczęście zmarła/zdechła Oli świneczka :'(
Ale nie chcę o tym pisać bo jak to przeczyta to jej będzie przykro :)


Dzisiaj wstałam o 13:05 masakra po prostu :D
Byłam dzisiaj na dworze z Łucją i było bardzo fajnie nałaziłam się za wszystkie czasy :D

Jutro niedziela ... nie lubię niedziel :/

Chcę żeby było ciepło <3 









Zapraszam do Obserwowania oraz Komentowania :)
Na pewno się odwdzięczę :)