6/25/2013

Tag : Moje blogowe sekrety

Hejka !
Coś mnie wzięło na robienie Tag'ów sama nie wiem czemu w przeciwieństwie do Oli klik Bardzo lubię robić Tagi :)


1. Ile czasu prowadzisz blog i jak często publikujesz posty? 
Bloga prowadzę ok 10 miesięcy a posty publikuję czasem co dzień czasem co dwa a teraz mam taką wenę że nawet dwa razy dziennie mi się zdarza :)

2.Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności? 
Bloga tak na prawdę mam otwartego cały czas łącznie z facebook'iem i czasem mi się zdarza otworzyć go w pierwszej kolejności :)

3.Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Moja rodzina wie ale tylko ta z którą mieszkam czyli mama i siostry a jeśli chodzi o znajomych to wiedzą ale nie wszyscy i nie wszyscy mają do niego adres :)

4. Posty jakiego typu interesują Cię u innych blogerek ?
To zależy u jakiej każda pisze inaczej każdy post ale lubię bardzo Tagi, zakupy i Vlogi chyba właśnie najbardziej lubię vlogi takie z całego dnia :)

5.Czy zazdrościsz czasem blogerkom ?
 Nie czasem tylko zawsze im zazdroszczę !! 

 6.Czy zdarzyło się Ci kupić kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu ?
Nie, nigdy mi się to nie zdarzyło i myślę że nigdy mi się nie zdarzy bo kosmetyki kupujemy z własnej potrzeby a nie z potrzeby zrecenzowania go na blogu (takie jest przynajmniej moje zdanie) 

7.Czy pod wpływem blogów urodowych,kupujesz więcej kosmetyków,a co za tym idzie wydajesz więcej pieniędzy ?
Niestety tak ale teraz już nie jaram się tak kosmetykami i już ich coraz mniej kupuję :)


8.Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty ? 
Głównie z życia codziennego i GŁOWY ale czasem zaglądam na blogi innych dziewczyn i czerpię też stamtąd pomysły :)

9.Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga,tak że chciałaś go usunąć ?
Może to jest trochę żałosne ale tak miałam taki kryzys jak się dowiedzieli niektórzy ze szkoły ...

1O.Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn ?
Tak naprawdę to mało mnie denerwuje ale jeśli już bym miała tak się ''czepiać'' to denerwuje mnie to że jakaś blogerka robi ciągle nie tematyczne posty chociaż raz w tygodniu moim zdaniem powinien się pojawić post tematyczny na blogu :)


Więc to są wszystkie pytania :)
Później zrobię jeszcze pewnie jakiś Vlog albo coś :)


 Zapraszam do komentowania oraz obserwowania :)

Klaudia :***