6/24/2013

Tag : 26 faktów o mnie :)

Hej hej !
Jest 1:35 Jeeej <3 a ja piszę post xd
Nudzi mi się a że już ten post napisałam sobie w zeszycie to postanowiłam go już napisać :)
Więc zaczynam :


1.Strasznie dużo przeklinam :( i niestety nie mogę się tego oduczyć ...
2.Jestem szczera do bólu.
3.Mówię praktycznie wszystko co o danej osobie myślę .
4.Jestem bardzo otwartą osobą na znajomości i w ogóle ale jak ktoś zrobi mi jakieś świństwo to nie wiem jak dobry by był dla mnie później to ja jestem strasznie wrogo do tej osoby nastawiona i jestem dla niej strasznie chamska wtedy ...
5.Zawszę obronię osobę którą darzę sympatią zawsze obronię bez względu na wiek osoby która z nią ''rozmawia'' 
6.Nie umiem oszczędzać pieniędzy gdy je mam w portfelu ale gdy mam je w np skarbonce to jeszcze chętniej je zbieram i co za tym idzie mama wrzuca zawsze jakiegoś pieniążka po kryjomu <3
7.Jestem w niektórych rzeczach strasznie powolna ... Klaudia ''ślimak'' :D
8.Nie potrafię zrozumieć matematyki :'(
9.Jestem uparta. 
10.Jestem strasznie rozpieszczona przez tatę i jestem tak zwaną ''Córeczką Tatusia'' :D a zaś moja mama właśnie trzyma rygor :)
11.Moi rodzice są po rozwodzie ... 
12.Mam dwie starsze siostry Roksanę (20) i Kornellę (19)
13. Mam świnkę morską o imieniu Fela :D
14.Chodź z mojego czasem nie zbyt fajnego zachowania ludzie myślą i wyglądam na twardą to tak na prawdę płaczę o byle co jestem strasznie wrażliwa i nawet jeśli ktoś powie coś w żartach to czasem biorę to na serio i w domu płaczę :'(
15. Ok półtora roku temu zgubiłam prawie nowy telefon ...
16.Czasem mam tak że jak mi się zachce sprzątać to mogę to robić cały dzień <3
17.Czasami lubię jak jest ponury dzień na dworze ale bez deszczu :)
18.Jestem alergiczką :D
19.Jakoś bardzo nie przepadam za słodyczami :)
20.Od chyba 4 klasy podstawówki noszę okulary .
21.Nie umiem pływać 
22.Rok temu miałam czerwone ombre na włosach 
23.Nienawidzę smaku wody mineralnej.
24.Jakoś do 2 klady podstawówki nosiłam ciągle warkocze i miałam grzywkę prostą aż do 6 klasy 
25.Jestem dziwna XD
26.Przyjmuję zasadę że warto żyć dniem dzisiejszym nie przejmować się kolejnym bo kolejny może nie nastąpić . 



Więc to wszystko :)
Taguję każdego kto chce zrobić ten tag :)
No to może dowiedzieliście się o mnie troszkę więcej :)
Zapraszam do Obserwowania oraz Komentowania :)

Klaudia :*