7/22/2013

Bez pomysłu ...

Hej kochani !

Dziś nie ma żadnego konkretnego posta bo nie mam pomysłu .

Moja mama przyjechała z Włoch i nie wiem czy robić haul, jeśli chcecie to proszę napiszcie mi komentarz czy chcecie :)

Myślę że jutro też zrobię ''siostrzany tag'' 

Przez te ostatnie dni mało wychodziłam, znaczy się nie mało tylko tak jakoś dziwnie było xd

Wczoraj Ola tylko na chwilę przyszła z resztą nie mogłam znów spać w nocy więc spałam od godziny 10:00 do 18:00 O.o

Dziś wyszłyśmy z Olą i tak pomyślałam że może z nią zacznę prowadzić bloga ale jeszcze się obie nad tym zastanawiamy .

Dziś przyszedł mi list (odpowiedź na mój) od Agaty (Szczurek) Klik <3
Kocham jej bloga i jeśli nie obserwujecie to zajrzyjcie do niej i zaobserwujcie jest świetna <3

(Hahaha zrobiłam loda arbuzowego. taki sobie xd)








Dziękuję za kolejne obserwacje :*

Kocham was !!!! <3


Klaudia :*