7/19/2013

Moje kosmetykie kolorowe do twarzy + Vlog :)

Hei !

Dziś jak sama nazwa wskazuje jest to post o moich kosmetykach do twarzy oraz vlog zapraszam :)



Moje kosmetyki do makijażu twarzy przechowuję w takim oto pudełeczku w kratkę i za zwyczaj jest w nich bałagan jak nie z tej ziemi :D




To są moje pędzle których używam najczęściej do makijażu twarzy ten u góry jest do różu ale świetnie nadaje się do rozświetlacza czy bronzera :)
Drugi jest z rossmana ścięty do różu :)
Trzeci z jakiegoś zestawu wielofunkcyjny :D
I ostatni z Suhady do pudru nie jestem pewna ale można go chyba dostać w Lidl'u ja go mam od mamy więc nie wiem :)



Na pierwszym obrazku jest :
Krem nawilżający + lekki podkład Nivea - Jest on jeszcze w starym opakowaniu nie lubię go zostawia smugi muszę go wreszcie wyrzucić ...

Antytrądzikowy krem tonujący Ziaja Nuno - Bardzo go lubię ma ładny zapach ale w zimie mi się nie sprawdza bo jest za ciemny w lecie jest idealny ma on pod tony żółte więc pasuje do mojej cery :)

Obrazek drugi :
Są to testery podkładów 2 z Under Twenty jeden z Lirene :)
Dość fajne ale nie rewelacyjne nie ma za dużo co o nich pisać :)

 Na trzecim obrazku jest korektor z Synergen vanilla 01 - Ten korektor jest tak żółty że nie można sobie z nim w żaden sposób poradzić niestety spodziewałam się po nim czegoś innego ...



1. Przesypany sypki puder do takiego pojemniczka nie sugerujcie się napisami, nie pamiętam z jakiej firmy ten puder .

2.Bronzer w kuleczkach Hean - Delikatny idealny na lato ja mam w odcieniu 2 :)

3. Bronzer Cantare - Zwykły bronzer choć dla mnie za ciemny ja z natury jestem blada więc czasem muszę się pod bronzowić na szyi czy dekolcie :D

4.Róż w kulkach no name - Swojego czasu namiętnie używałam tych kuleczek i myślałam że mają dość dobry kolor do mojej cery aż nie zakupiłam różu z Wibo. Nakładałam ten produkt oczywiście delikatnie :)

5.Róż Cantare - Zbyt dużo na jego temat nie mogę powiedzieć bo użyłam go zaledwie 2/3 razy ale jest fajny ma takie delikatne drobinki które w słońcu pięknie wyglądają na kościach policzkowych 

6.Róż Wibo - Ohh moja miłość <3 Kocham ten kolor jest delikatny ale gdy z nim popracujemy może być mocniejszy . Nic dodać nic ująć zdecydowanie mój faworyt . Mój kolor to 6 :)

7. Rozświetlacz handmade - Niestety mój jedyny rozświetlacz :( Zrobiłam go sama więc nie sugerujcie się opakowaniem . Niby jest fajny i w ogóle ale go rzadko używam podchodzę do niego sceptycznie.



___________________________________________________________________________________

Dziś miałam na prawdę super dzień <3

Po pierwsze jestem strasznie szczęśliwa bo moja starsza siostra Roksana się zaręczyła <3
Po drugie dziś była piękna pogoda i w ogóle wszystko wam opowiem :)

Dziś z nów nie spałam ale to u mnie norma lubię czasem nie spać i patrzeć jak wstaje piękny dzień <3
Zdjęcia które możecie zobaczyć powyżej były robione gdzieś ok 6:30/40 na moim balkonie :)

Dziś było bardzo ładnie i ciepło wręcz gorąco :) ja o godzinie 8 wracałam ze sklepu :D

Jeszcze jedno :) Już nie wiem po raz który ale dziękuję wam za obserwacje jest was już równe 50 <3
Nigdy nie myślałam że dojdę do 20 a tu mam 50 dziękuję z całego serca <3 :*

Dodam wam parę zdjęć i zmykam :*

Dzień ok godziny 6:00




Zapraszam do obserwowania oraz komentowania :)
Na pewno się odwdzięczę :*