7/18/2013

Moje pomadki .

Hei :***

Jak pisaliście mi w komentarzach pod ostatnim postem wolicie żeby na tym blogu były również posty o tematyce modowo/urodowej więc dzisiejszy post będzie związany z tematyką urodową zapraszam :)


Jak wiecie albo i nie ja się na co dzień nie maluję tylko czasem jak mam ochotę to nałożę jakiś krem tonujący tusz i balsam do ust to wszystko :)

Ale uwielbiam pomadki i mam ich no duuużo moim zdaniem :)

Więc zaczynajmy :)



W mojej ''kolekcji'' mam 3 pomadki z firmy Celia są to moje chyba ulubione pomadki bo nie są one jakieś mocne tylko delikatne i ich cena nie jest duża :)
1. ---------
2. Celia Nude 605
3. Celia Nude 601

Te pomadki są nie drogie nie znam ceny ale są dobre utrzymują się bardzo długo tak jakby zasychały na ustach :) Są z firmy Cantare.
Nie mają numerków 

Tych pomadek nie lubię i nie używam .
1. Volare
2. Magic Visage 16
3. No name

Tu są pomadki każda tak na prawdę z innej parafii :)
1. Creame Color Vipera 35 - Bardzo ładny kolor nie jest jakoś specjalnie długo trwała .
2.Virtual - Tą pomadkę kupiłam że tak powiem bez zastanawiania czy mi potrzebny taki kolor i się okazało że NIE .
3.Bell 19 - Ohh uwielbiam tą pomadkę ma tak niesamowicie długom trwałość że nawet gdy chcę ją zmyć po przejechaniu nią po dłoni nie chce się zmywać kolor ma piękny i zapach też :)
4. Essence 53 all about cupcake - Delikatna dla nastolatek na co dzień piękny zapach
5. Nivea pearli shine - Dałam ją tu ponieważ daje ona delikatny kolor na ustach lubię ją tylko za zapach .

__________________________________________________________________________________

Chciałam wam podziękować za prawie 40 obserwatorów jesteście kochani :*

Dziękuję za każde wejście na mojego bloga, każdego obserwatora, każdy komentarz nawet nie wiecie ile mi to sprawia radości mogąc pisać dla was i wiedząc że nie piszę tego na marne :)

Może dla niektórych 39 obserwatorów to mało ale jak ja wczoraj sobie myślałam że zebrać 40 osób no to trooochę by tego było :)

Kocham was <3


Zapraszam do komentowania oraz obserwowania :)
Na pewno się odwdzięczę :*

Klaudia :***