7/16/2013

:*

Hej !

Po pierwsze chciałam was przeprosić że nie pisałam wczoraj ani przed wczoraj ale zaraz wam powiem czym to było spowodowane :)

Po drugie dziękuję wam za 30 obserwatorów za każdy komentarz który mi zostawiliście :)
Nawet nie wiecie jaka jestem szczęśliwa <3

Chciałam was jeszcze przeprosić dla tego że nie odpisuję na komentarze a to dlatego że jak klikam odpowiedz i już napisałam komentarz to się nie wyświetla :/
Sama nie wiem czym to jest spowodowane ...


A jeśli chodzi o to że nie pisałam postów było to spowodowane tym że w niedzielę z Olą byłam na sesji a potem byłam z Wiką bo przyjechała od cioci więc wiecie też musiałam z nimi spędzić czas :)
A wczoraj byłyśmy u Klaudii jadłyśmy prze pyszne naleśniczki (tak wiem że to teraz czytasz i się uśmiechasz :*) i jeszcze Ola u mnie spała <3

Ale w każdy link do bloga zaawsze wchodzę więc zostawiajcie linki :*


Dziś jak pewnie widzicie nawet nie jest to post tematyczny za co przepraszam ...

Mam do was taką jedną wieeeelką prośbę :

Jeśli przeczytaliście ten post napiszcie mi w komentarzach czy wolicie blogi lifestyle czy lifestyle połączony z modowo-urodowym 

Jest to dla mnie ważne bo może wiecie albo nie wiecie moda/uroda to moje brawie że największe hobby :)

Zapraszam jeszcze na bloga Oli :)
Klik

Teraz kilka zdjęć :)











Zapraszam do komentowania oraz obserwowania :)
(na pewno się odwdzięczę)

Zapraszam jeszcze na mojego ask'a :)



Klaudia :***