7/14/2013

:)

Hei !

Na początku chciała bym wam podziękować za tyle obserwatorów (dla mnie to jest dużo) 
za tyle komentarzy jedna dziewczyna napisała mi tak piękny komentarz że mi aż się płakać zachciało :)
Na prawdę każdy komentarz każda obserwacja motywuje mnie do dalszej pracy na blogu :)

Piszę tego posta jeszcze w jednej sprawię chciała bym wam powiedzieć żebyście wstawiali linki do blogów jeżeli piszecie mi komentarz bo na każdy blog chcę wejść i jeśli piszecie mi komentarz że obserwujecie i liczycie na to samo to oczywiście z wieeeeelką przyjemnością zaobserwuję ale jak to zrobić gdy nie ma linka do bloga ?
Więc bardzo bym was prosiła abyście wstawiali linki do blogów :)

Jak zawsze i wszędzie pisałam że za każdą obserwację się odwdzięczam to zawsze nie będzie tak że wy mnie obserwujecie i nic nie macie w zamian więc zapraszam do obserwowania :)
 

Jeszcze raz dziękuje :* <3





Ps: Myślę że jeszcze jeden post pojawi się wieczorem :*

Pozdrawiam :)


Klaudia :***