7/11/2013

Pomieszanie z poplątaniem .

Hej !

Na początku tego posta przepraszam za to że 5 dni ale nie miałam pomysłów na posty z resztą różne rzeczy się przydarzały :)

Z jednej strony mam dobry humor z drugiej strony jestem strasznie smutna ...

To dziwnie ale to ''przez?'' osobę nie z mojego życia to znaczy nie znam jej osobiście ale mniejsza.

Przez te kilka dni spałyśmy chyba 3 razy pod namiotami ;)
2 razy z Olą i raz z taką Patrycją .

Nie mam wcale ochoty wychodzić na dwór nawet jak jest ciepło .
30 lipca jadę na wakacje do Szczecina będę tam do 10 więc 11 dni będę .
Nie wiem czy będę mogła tam pisać posty ale się postaram .
__________________________________________________________________________________















Zapraszam do komentowania oraz obserwowania .
(na pewno się odwdzięczę)

Klaudia :***