7/25/2013

Haul #2

Hej !

Więc jak pisałam w poprzednim poście robię haul ciuchowy :)

Dziś byłam w Kielcach i były masakryczne przeceny do -70% ale to już końcówki więc ...
Nie kupiłam za dużo to jest tylko kilka rzeczy :)
 

Sandałko-Japonki - Sinsay 19,99 zł.
Są bardzo wygodne nie zlatują z nogi . Moja siostra ma granatowe z szaro srebrnymi ćwiekami :)


Koszulka - Sinsay 14,99 zł . 


Spodenki - Bazarek 35 zł


Bluza - Jakiś sklep w Kielcach 50 zł.


Koszulka - Tunel 10 zł 


No i nie mogło się obyć bez kosmetyków :D

Mgiełka - ''Plaboy Play it Pin Up Collection'' Promogja rossman 11,99 zł


Cień do powiek - See You later, niestety nie znam ceny bo kupiła mi go siostra .


Sztuczne rzęsy - Nie znam ceny ...


______________________________________________________________________________

Więc to były moje zakupy z dzisiaj malutkie ale jestem z nich strasznie zadowolona :)

Dziękuję za 89 obserwacji jeszcze 11 osób i będzie was już 100 <3 
Moje marzenie się spełni :*

Dziś bez mojego zdjęcia bo nie mam nawet jakiego wstawić .

Jeśli chcecie zrobię z tymi i innymi ciuchami lookbook :)

Zapraszam serdecznie do komentowania oraz obserwowania :)


Pozdrawiam cieplutko :)

Klaudia :***