7/28/2013

:D

Hej !

Przepraszam że nie pisałam od czwartku ale jakoś nie miałam pomysłu ...

Tak tak teraz możecie się śmiać albo mówić że jestem głupia ale znów byłyśmy na zakupach, kupiłam tylko 3 rzeczy ale jestem z nich mega bardzo zadowolona a jak to się stało że znów pojechałam na zakupy ?
No więc już od pewnego czasu z Olą chodził nam po głowie ''wyjazd?'' na zakupy a z tego że ja już kasy nie miałam a byłam na zakupach w czwartek no to nici z tego wszystkiego ale w sobotę pojechałam do babci no i jak to babcie zawsze muszą tam dać przysłowiowe ''20 złotych na loda'' ale nie dostałam 20 złotych to tylko przybliżenie :D
I na dodatek tak się złożyło że Kasia (Oli siostra) wybierali się akurat do Kielc na zakupy to my z Olą postanowiłyśmy też się wybrać więc kupiłam 3 rzeczy bo więcej tak naprawdę nie potrzebowałam :)

Spódniczka Bershka 9,90 zł.

Bluzka/Koszulka - Sinsay 14,99 zł .


 Torebka - Sinsay 29,99 zł.
Może nie jest jakaś przecudownie urzekająco piękna ale jest strasznie wielka, była tania i jest przede wszystkim idealna do szkoły ! (Ola ma taką samą i jesteśmy strasznie zadowolone <3)


______________________________________________________________________________________


Jestem bardzo szczęśliwa z jednej strony a z drugiej jestem taka smutna że masakra :'(

Może najpierw to gorsze ...
Jadę do Szczecina i jak tam będę to pojedziemy nad morze i do Niemiec niby każdy by się cieszył no w sumie ja też nawet ale jestem strasznie smutna bo nie wiem jak wytrzymam bez Oli i Wiktorii :'(
Jest mi tak przykro że dziś mi łzy aż poleciały :'(

A teraz to lepsze <3
Mam już ponad 100 obserwatorów !!!! 
Boże nawet nie wiecie jak ja się ciesze nie da się opisać tego uczucia <3
Dziś pomyślałam sobie że jak by się zebrało tak ponad 100 osób to łooo ile by ludu było jesteście najwspanialsi <3


Chciałam was jeszcze poprosić żebyście wchodzili na bloga mojej przyjaciółki Oli <3
Napiszcie jej komentarz lub obserwujcie myślę że się wam odwdzięczy :*



Myślę że jutro dodam post przed wyjazdem i postaram się zrobić filmik z drogi oczywiście z muzyką w tle :)

Kocham was najmocniej jak się da <3

Klaudia :***