8/04/2013

Vlog + mini haul :)

Hej wszystkim :* !

Jak wiecie jestem obecnie w Szczecinie no jakoś nie siedzę długo na komputerze i jak siedzę to sprawdzam komentarze, facebooka i najnowsze filmiki na YT .
Ostatnio poprosiłam Olę żeby dodała post żebyście mieli chociaż co przeczytać :)

Tęsknię za nią jak nie wiem za Wiką tak samo :'(

Przyjeżdżam jakoś na tygodniu nie wiem dokładnie kiedy ale na pewno w tym tygodniu i już w domu postaram się powchodzić do was na blogi i odpisać na wasze komentarze :*

Tak na prawdę nie ma dnia żebyśmy nigdzie nie pojechali poza dom :D
Jeździmy po galeriach po mieście i w ogóle :)

Mam już strasznie dużo filmików i jak będę już w Małogoszczu skleję to wszystko w całość, podstawię muzykę i dodam wam go :)

Wczoraj jeśli oglądaliście było E.M.A czyli eska music awards było super :D staliśmy dość blisko ale ja jestem niska i nic praktycznie nie widziałam więc potem poszliśmy pod telebim xd Jeśli ktoś nie oglądał wczoraj na TYP1 to dziś będzie na EskaTV o 21:00 :D

Dodam wam też parę zdjęć a resztę jak wrócę i przy okazji pokażę wam parę rzeczy które kupiłam :)

Strój kąpielowy - House 29,99 zł. 

Pasek - Cropp 9,99 zł. jest on gumowy a na dodatek pachnie <3

Okulary - Centro nie będę pisała ceny bo kupiłam je też Oli :D
Są prze śmieszne :D

Naszyjniki/Łańcuszki - Centro oba kosztowały tylko 3 zł.


Naszyjnik - tallly waijl 3,99 zł. Jak za taki naszyjnik ta cena to jest nic <3
Kocham go <3

To jest parę rzeczy które kupiłam teraz kilka zdjęć :D

Wtedy gadałam z Ola i mi się nudziło to robiłam ''artist foto'' :D

Przepraszam że zamazane ale wiecie ''mama'' robiła :D

Hahhha nie mogę tu z Kornelli :D



Całuski kochani <3 :*


Klaudia :***