8/09/2013

Jestem !

Hey !

Tak więc już wróciłam ! <3

Od teraz myślę że posty będą pojawiały się częściej i wreszcie muszę się wziąć za robienie zdjęć do lookbook'a :D

Nawiązując do powrotu to podróż była wyczerpująca jeszcze nie odespałam :D
Jechaliśmy ok 12/13 godzin a ja spałam gdzieś tak 1/1,5 godz. więc praktycznie nic ...

Z wczoraj na dziś spała u mnie Ola z resztą cały wczorajszy dzień spędziłam z nią nie rozstawałyśmy się nawet na chwilkę <3

W Szczecinie no za specjalnej pogody nie było niestety, ale za to jak przyjechałam tu to myślałam że się rozpłynę ...

Cały dzień wczoraj i dzisiaj łaziłam w samym staniku i spodenkach a i tak umierałam z gorąca ...
Teraz grzmi i troszkę pada (na szczęście) ale tak serio mówiąc to już wolę żeby było ciągle gorąco niż żeby cały dzień padało ...

Z Olą zamawiamy sobie butki takie a'la ''melisy'' ja czarne z czerwoną kokardką a Ola białe też z czerwoną kokardką :D Klik


A tak w ogóle to zegarki o których pisała Ola nie przyszły jeszcze ... Jestem trochę zła .

Dodam wam teraz zdjęcia rzeczy które kupiłam w Niemczech i nie tylko :)


Pudełka ozdobne kupiłam w Kik'u .

A i cen nie będę podawała bo nie pamiętam :D

Kupiłam 4 ogrzewacze do rąk 2 dałam Oli i dwa zostawiłam sobie :)

4 błyszczyki z Paris memories pachną ślicznie <3

To nie są wszystkie rzeczy które kupiłam bo kupiłam też kumy żelki jakieś foremki do lodów i inne duperelki ale tego nie robiłam zdjęć więc nie dodam :D

Pędzelek essence do smokey eyes 5,99 zł.
Jak wiecie albo i nie ja kocham pędzle do makijażu wolałabym mieć więcej pędzli niż np szminek czy cieni do powiek i dla mnie 20 czy 30 zł za dobry pędzel który może nam posłużyć dość długo nie jest dużo a ja na urodziny zamówiłam sobie pędzelek Hakuro H50s do podkładu kosztował on tylko 20 zł. więc nie wiele ale się niestety tak złożyło że nie zobaczyłam jakie ma opinie no i się wrobiłam pędzla nie mam do tej pory jak i inni którzy tam kupowali ... 

Lip Tint bell nr 11 kupiony w biedronce za 6,99 zł.
Kolor ma śliczny ale nw czy to ma zasychać na ustach czy co bo ja od razu po nałożeniu piłam i wszystko robiłam no i za długo to on mi się nie utrzymywał ...
Więc jeśli go macie to proszę napiszcie mi w kom. co o nim sądzicie :)

Róż skin 2 skin bell nr. 22 3,99 zł







Pozdrawiam was cieplutko <3


Klaudia :***