8/14/2013

Setny post !

Hej !

Z góry chciałabym was przeprosić za te kilka dni zaniedbania bloga, było to spowodowane po pierwsze brakiem weny i takimi innymi bardziej prywatnymi sprawami :D


Nie mam o czym wcale pisać jeśli możecie to napiszcie mi w kom. pomysły do postów jakie chcecie tu zobaczyć :)

Zapomniałam wam powiedzieć ale już ło dość dawno temu napisałam do Agaty z bloga willbefineee.blogspot.com 
Jest strasznie miłą osobą pozytywną i moim zdaniem najlepszą blogerką <3
No i mi odpisała też dużo miłych słów a kiedy mi przyszedł list miałam zły dzień i mi bardzo ale to bardzo poprawił humor <3 

Jak wam pisałam w ostatnim poście że zamówiłam sobie te tak zwane ''meliski'' Ola zamówiła sobie rozmiar 40 a ja 37 ja wczoraj rozpakowuję paczkę patrzę a tam dwie 40 (rozumiecie ich -,-)
ale wszystko jest już ok bo sprzedałam je Asi (sąsiadce) a ja zamówię sobie nowe bo odsyłać by mi się nie opłacało bo 26 zł. bym zapłaciła za przesyłki w obie strony więc zamówię sobie nowe :)

Wczoraj też byłam z Wiką na rowerach i pojechałyśmy do sąsiedniej wsi nad  rzekę wypiłyśmy sobię pepsi śmiałyśmy się i ja o mało nie wpadłam z rowerem do rzeki hahah :D 

Dzisiaj też idziemy pojeździć i muszę wziąć aparat koniecznie ! 

Teraz postaram się systematyczniej pisać i wymyślać wreszcie jakieś konkretne posty bo już mi ''wstyd'' robić ciągle posty z zakupami ... 


A jeszcze jedno :D
Przypomniało mi się że niedługo będzie rok mojego bloga <3  
I na dodatek dziś jest setny post :D

Dziękuję wam kochani za każdą nową obserwacje i komentarz  jesteście kochani  <3


Chciała bym wam jeszcze polecić dwa blogi :
  
Asi 

Sandry 
Klik 

 A wam jak mija koniec tegorocznych wakacji ?

Klaudia :***