8/21/2013

Back to school - haul

Hej wszystkim !

Mam dla was dziś post o zakupach do szkoły bo widząc że pisałyście w kom. żebym zrobiła to dziś poszłam z mamą i pokupowałyśmy jeszcze parę drobnych rzeczy :)

Nie będę wam pisała cen bo nawet ich nie znam :D

1.Większość zeszytów jest z Biedronki i ja nie lubię zeszytów w twardej oprawie więc kupiłam wszystkie w miękkiej :D (to nie są wszystkie zeszyty tylko część :D
2. Plan lekcji, blok rysunkowy i techniczny, przyrządy geometryczne, piórnik, duży zeszyt do matematyki .

Piórnik kupiłam taki bo jako jedyny był ładny i w baaardzo rozsądnej cenie :D
No i te rzeczy tam na ostatnim zdjęciu są nowe więc tylko tyle je wstawiłam :)

No i jak wiecie do szkoły też kupiłam tą torbę z Sinsay'a i myślę nad plecakiem ale nw jeszcze na razie mam torbę :D




A wy już kupiliście wszystko do szkoły ?

Szczerze mówiąc to z jednej strony mam straszną ochotę iść do szkoły bo kocham moją klasę i tęsknie za tymi matołami :D A z drugiej myśląc o tym że zamiast pisania posta mam pisać opowiadania czy coś to wszystkiego się odechciewa ...


Buziaaaki <3

Klaudia :***