8/19/2013

Nudny dzień .

Hejka !

Dzisiejszy dzień jak chyba wszystkie w tym tygodniu będą, był nudny chociaż byłam w Kielcach pozałatwiać jakieś tam sprawy, kupiłam sobie tam jakieś rzeczy do szkoły perfum i tyle bo nawet pieniędzy nie brałam bo jak pisałam już wam zbieram na jedną konkretną rzecz (ale nie będę pisała na co :D na razie )

Wczoraj byłam z Klaudią na ''przejażdżce'' rowerowej pojechałyśmy nad tamę i przejeżdżałyśmy przez rzekę, Klaudia mówi to dawaj przejedziemy sobie a co - ja mówię ok :D To ona się rozpędziła i jeeeeeeedzie i piszczy ja patrze a ona cała mokra tak się rozpędziła że masakra :D (Co już myśleliście że do rzeki wpadła ? Nie ale taż tak myślałam :D)
A ja spokojnie sobie przejechałam i nawet filmik nakręciłam :D


Jest nudno jak nie wiem jutro zrobię post o moich ulubionych blogach :)
A tak w ogóle chcecie post o rzeczach do szkoły ? :)

bluzka - Sinsay/ spodenki - bazarek/ bransoletka - sklepik u nas w mieście

Chciałabym was przeprosić za jakość zdjęć w poprzednim poście jak widzicie zdjęcia w tym poście są o wiele wiele lepszej jakości bo jak pisałam wam w kom. godzina już była późna i dlatego :)

A wam jak minął dzisiejszy dzień ?