8/25/2013

Moje ulubione blogi .

Hejka!

Postanowiłam napisać post o moich ulubionych blogach, nie będę pisała tu o nich o ich życiu tylko za co ja je lubię i wgl i to będzie tak że 1-najlepszy blog (moim zdaniem)
Więc bez przedłużania chcę zacząć :D


1. Na pierwszym miejscu (pewnie ku ździwieniu wielu z was nie będzie Lucy bo za nią nie przepadam) jest Agata z bloga willbefineee.blogspot.com (tu się trooooszkę rozpiszę) sama nie wiem czemu nie mogę się powstrzymać od napisania wieeeelu samych pozytywnych rzeczy na jej temat po prostu jest nieziemska, na dodatek miałam dziś w nocy tak wspaniały sen z jej udziałem że łooo to był najlepszy sen w moim życiu <3
Zaaawsze ale to zawsze jest sobą nie próbuje nikogo naśladować, jest jedyna w swoim rodzaju, odpisuje na każdy przysłany do niej list, jak wiecie z moich innych postów napisałam do niej tak długi list że sama nie dowierzałam bo najzwyczajniej w świecie się wstydziłam go napisać i wysłać, list zajął mi coś ok 3 strony ja nie więcej.
Ja nie jestem przyzwyczajona pisać/mówić na kogoś przezwiskiem, jeśli znacie Agatę wiecie że mówią na nią Szczurek ale ja nie mówię zawsze jeśli do kogoś coś o niej mówię (co zdarza się często i wiele osób ma już dość) zawsze albo Agata albo ta z bloga will be fine :)
Kiedyś na jej blogu pod postem każdy pisał za co kocha Agatę i na sam koniec mojego kom. napisałam że z samych Kielc żeby ją tylko zobaczyć pojechałabym do Ostrowa wkp. kompletnie nie wiem jak bym to zrobiła bo bała bym się sama i mama by mnie pewnie nie chciała puścić ale bym potem tak żałowała że mogła bym płakać :(
Jak bym ją spotkała rzuciła bym się na nią z przytulasem :D <3
Tak szczerze mówiąc jednym z moich największych marzeń jest ją spotkać i razem z nią pojechać na koncert Kwiata <3
 
Obie nosiny okulary, obie jesteśmy niskie, mamy świnki morskie i jesteśmy kwiatonaror <3 
PRZYPADEK ?
NIE SĄDZĘ <3<3 

To tyle o agacie bo mogłabym o niej pisać i pisać a i tak bym nie mogła wyrazić tej sympatii jaką ją 
 darzę :)





2. Drugi blog to blog chyba wszystkim wam znanego Dawida Kwiatkowskiego (hahah jakie rymy )
dawidkwiatkowskiofficial.blogspot.com tu nie ma co pisać po prostu każda Kwiatonatorka wie o co chodzi :D Kwiata się opisać nie da, nie da sie opisać za co się go kocha ani nic <3



3. Blog Pauli optymistycznieee.blogspot.com poznałam całkowicie przypadkiem nawet nw jak go znalazłam :D przeczytałam cały i stwierdziłam że super dziewczyna śliczna fajnie się czyta i wgl. dopiero po przeczytaniu paru postów dowiedziałam się że to jest przyjaciółka Agaty :D
Jaki pisałam blog się czyta lekko i szybko oczywiście jest to dużym plusem bo blog nie jest na przymus :D



Tak na prawdę czytam jeszcze inne blogi ale to jest taka moja ulubiona 3 <3

Ps: Dziękuję za tyle obserwacji i komentarzy kocham was <3 !

A wy jakie blogi czytacie ?